Domowe biuro w…wakacyjnej odsłonie;)

by Home on the Hill
29 komentarzy

domowe biuro biuro w stylu skandynawskim wieszak metalowy ib laursen 8 4 6 9 5 biuro w stylu retro galeria na zdjęcia blog lifestylowy blog skandynawski blog wnetrzarski 7 czcionki drukarskie stare 3 2

Kolejne małe zmiany w domowym biurze. Moja dusza zbieraczki znów zachwycona,  nowe rzeczy przytaszczyłam, a tak naprawdę to Pan Kurier przytaszczył, ja tylko uprzejmie podpisałam, że tak to ja, i że to cudo moje. Ostatnio pokazywałam Wam zmiany w naszej kuchni, dziś czas na mój sekretarzyk. To naprawdę mój ulubiony mebel w naszym domu, jedynie kąt z bujanym fotelem mógłby z nim konkurować.

W ogóle kiedyś muszę Wam opowiedzieć o dzieleniu przestrzeni na strefy, i o tym, jakie to wygodne, jak łatwo można wiele kącików sobie stworzyć o różnych funkcjach, ale dziś… Dziś o wakacjach porozmawiamy. W naszym domowym biurze zamieszkał wieszak druciany Ib Laursen ze Sweet Village. Ogromnie mi się spodobał i kiedy ustawiłam go w sypialni od razu pomyślałam sobie, że zawisną na nim wakacyjne zdjęcia. Zdjęć to my mamy miliony, ale na komputerze, a z wydrukowaniem to już zawsze gorzej u nas… A dla mnie osobiście fotografia ożywa dopiero na papierze. Obiecałam sobie, że zadbam o to drukowanie zdjęć na bieżąco, ale nadal średnio mi to idzie. Choć w końcu zdjęcia Antka zawisły w naszej salonowej galerii, a teraz kadry z wakacji w sypialnianym biurze, więc jakiś postęp jest;) I jak się tak napatrzyłam na te wakacje, jak wspominać zaczęłam, jak się rozmarzyłam, to najchętniej walizkę bym spakowała i na lotnisko pobiegła;) Jak często w ciągu roku jeździcie na wakacje? My najczęściej raz… A później już tylko jakieś małe, krótkie i bliskie wyjazdy. Pomysł z tym żeby zimą wygrzewać się w słońcu był genialny, tylko jak się wakacje zaliczy na początku roku, to ile potem na kolejne trzeba czekać! Sezon wyjazdów zaraz się zacznie, a my już po… Plan mieliśmy doskonały, chcieliśmy jechać zimą na Teneryfę, a we wrześniu miała nas przywitać po raz kolejny jakaś grecka wyspa. Ale… Z uwagi na marzenie, które się ostatecznie skrystalizowało, a my postanowiliśmy je spełnić, czyli kupić działkę, w tym roku z drugich wakacji nici. I tak zostałam z tym zimowym wyjazdem, ze zdjęciami i z perspektywą, że najbliższe to za tyle, że aż nie warto liczyć. Ale chociaż na te bliższe wyjazdy mam dużo planów, więc aż tak źle nie będzie. W końcu weekendowe wycieczki również cieszą, prawda? Może też uda nam się Kraków w tym roku odwiedzić, w góry na sekundę wyskoczyć i jeszcze babski wyjazd się szykuje… Źle nie będzie;) Ale nie zmienia to faktu, że uwielbiam wsiadać do samolotu, kocham ten dreszcz emocji, te nieznane. Uwielbiam wyspy, egzotyczne miejsca, no lubię podróżować, wakacje organizować,  lubię jak nic.  I tak szkoda, że to już w tym roku za mną… Zerkam na te zdjęcia, te gorące promienia słońca sobie próbuję przypomnieć, te widoki wszystkie… Ech, całe szczęście, że w Polsce też lato już blisko. A muszę stwierdzić, ze ostatnio jak tak jeździliśmy z mężem w poszukiwaniu tej działki, jak wiecznie zbaczaliśmy z tych głównych dróg, odkrywaliśmy maciupeńkie wioseczki, nasycaliśmy się widokami pól, lasów, to naprawdę oboje zachwyceni stwierdziliśmy, że cudownie tu mamy. Kocham te nasze polskie sielskie widoki, nasze morze z najcudowniejszymi plażami.

Ale wracając do domowych rewolucji i mojego dumnie zwanego biura, sądzę, że wieszak wpasował mi się idealnie, fajne są takie rzeczy, które można w najróżniejszy sposób aranżować, na haczykach tysiące rzeczy zawieszać. Ja więc zgodnie z tym, co siedzi mi w głowie, wakacyjny klimat sobie urządziłam, tymi zdjęciami się nasycam i piszę do Was. Brakowało  mi na tej ścianie czegoś ogromnie, teraz to taka typowa kropka nad i:)

A Wy, jakie macie tegoroczne plany? A może wyjazd już macie zaliczony tak jak my? Gdzie lubicie jeździć, jakie są Wasze ulubione miejsca? Piszcie koniecznie Kochani, dużo słońca jak zwykle Wam życzę i ściskam najserdeczniej jak potrafię!:))

blog aranżacje wnętrzarskie aranzacje domowe 10

Zobacz również

29 komentarzy

marilyn 25 kwietnia, 2016 - 8:46 pm

Wieszak super, całość cudna, masz dar do aranżowania i robienia fenomenalnych zdjęć.Bosko!Pozdrawiam cieplutko 🙂

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:47 pm

Marilyn Kochana dziękuję:*** Cieszę się, że podoba Ci się ten mój kącik:) Uściski wielkie!

asia 25 kwietnia, 2016 - 8:47 pm

Ależ piękne zdjecia i cudny kącik ☺ Pozdrawiam cieplutko.

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:48 pm

Dziękuję i również pozdrawiam 🙂

Cinnamon Home 25 kwietnia, 2016 - 9:20 pm

Tak to jest z tymi zimowymi wakacjami. Potem trzeba czekać i czekać… My w tym roku wybieramy się wcześniej niż zwykle, bo w czerwcu, ale i później mamy w planach dwa krótkie wyjazdy. Tym razem kierunek Chorwacja 🙂 A co do naszych ulubionych miejsc – to uwielbiamy Francję. Moglibyśmy tam wracać ciągle…
pozdrawiam!

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:50 pm

Francja ogromnie mi się marzy, jest jeszcze przed nami 🙂 Zresztą w Chorwacji też jeszcze nie byliśmy, może za rok albo dwa?:) Uściski!

Kaja 25 kwietnia, 2016 - 10:00 pm

Od razu się tak cieplej i pozytywniej zrobiło. Zmotywowałaś mnie do wywołania wreszcie kilku zdjęć z wakacji!

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:52 pm

:)) Wywołaj koniecznie, zaraz cudne wspomnienia przywrócą 🙂 Pozdrawiam słonecznie.

Projekt Dom 25 kwietnia, 2016 - 10:36 pm

Ja też uwielbiam wakacje 🙂 gratuluję zakupu działki! już nie mogę się doczekać postów dotyczących budowy. A letnia odsłona biurka jest po prostu cudowna. Pozdrawiam

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 6:27 pm

Z tym domem to jeszcze trochę 😉 Dopiero w przyszłym roku będzie budować ten maleńki, tymczasowy, typowo rekreacyjny, a ten docelowy to za hen, hen i jeszcze trochę;))) Uściski wielkie!

Paulina J. Rutkowska 26 kwietnia, 2016 - 8:10 am

Zaczynam się zastanawiać kiedy ostatnio byłam na prawdziwych wakacjach… To chyba było jeszcze zanim poszłam na studia, kiedy rok w rok jeździło się z najbliższą rodziną nad morze. Potem jakoś tak czas przyśpieszył: studiowanie, pracowanie, realizowanie różnych projektów „lokalnie”, „na miejscu”, a teraz własne mieszkanie i różne wydatki, więc zaczynam powoli zapominać jak to jest (a raczej jak to „było”), chociaż jeszcze aż tak mocno się za wyjazdami nie stęskniłam. Domatorka ze mnie. Na podróże przyjdzie jeszcze czas, jestem przekonana 🙂 Biureczko jest prześliczne, uwielbiam te meble w bieli. Podoba mi się pomysł wyeksponowania zdjęć. Być może taki wieszaczek fajnie wkomponowałby się nad moją toaletką (na razie nad nią jest pusto, a na blacie stoi lusterko i kilka przyborów do makijażu). Pomyślę o tym, dzięki za inspirację 🙂 Serdeczności!

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:55 pm

Wieszak naprawdę polecam, jest świetny i wydaje mi się, że pasuje do prawdę wielu wnętrz. A co do wakacji, to pewnie na wszystko przyjdzie czas, ja kocham podróże i mam tych wszystkich moich wycieczkowych planów bez liku, ale też pewnie wiele lat minie za nim uda mi się je wszystkie zrealizować… Uściski wielkie:)

Ma.kesz 26 kwietnia, 2016 - 8:13 am

Bardzo przyjemny kącik. Druciana krata jest bardzo dekoracyjna, choć minimalistyczna. Pozdrawiam:)

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:57 pm

Dziękuję 🙂

Rodzinna 26 kwietnia, 2016 - 10:44 am

ależ masz piękny kącik 🙂 w takim miejscu aż chce się pracować :o) właśnie mój małżonek uważa jak Ty, że Polska jest na tyle piękna i tyle jeszcze nie zobaczyliśmy, że jemu zagraniczne wakacje są w ogóle nie potrzebne 🙁

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 4:59 pm

Oj mnie osobiście zagraniczne wakacje są ogromnie potrzebne:))) Ale Polska jest piękna, to fakt 🙂 Pozdrawiam słonecznie.

Retro Feelings 26 kwietnia, 2016 - 5:01 pm

Cudowny kącik do pracy. W tak pięknym miejscu mogą powstawać tylko piękne rzeczy 🙂

P.S. Bardzo się cieszę, że widzę u Ciebie moje zawieszki.

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 5:05 pm

Te zawieszki mam od baaaardzo dawna i uwielbiam je:) Mamy też Twoje wstążeczki, ogólnie cuda tworzysz:) Pozdrawiam ciepło!

Agnieszka 26 kwietnia, 2016 - 5:50 pm

Jak cudownie! Siedziałabym tam godzinami.. 🙂

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 5:05 pm

Ja nie mam czasu 😛 Ale genialnie mi się tam pracuje 🙂 Buziaki wielkie!

Zebra Ola 27 kwietnia, 2016 - 9:47 am

Olu jak zwykle pięknie u Ciebie…sekretarzyk zachwyca, nowy wieszaczek pięknie się wpasował. Co d wakacyjnych planów właśnie się krystalizują…zobaczymy co z tego wyjdzie…nie martw się brakiem drugich wakacji…dom zrekompensuje wszystko ;-)…na działce też może być jak na wakacjach 😉

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 5:10 pm

Tylko wiesz Oleńko tą działkę będziemy mieli najwcześniej we wrześniu ze względów formalnych, taki tymczasowy domek postawimy dopiero w przyszłym roku, więc jeśli chodzi o wakacje w tym naszym miejscu to nie w tym sezonie :/ Ale i tak się strasznie z tego wszystkiego cieszę, a wakacje nie zając, nie uciekną ;)))) Buziaki!

refreszing 27 kwietnia, 2016 - 12:36 pm

/refreszing/
Przesympatyczny kącik! I taki z artystycznym nieładem, nie mylić, z nie porządkiem 😉
Moje biurko ciągle zmienia swoją funkcję- raz jest biurkiem, raz kwietnikiem 😉

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 5:12 pm

Oj artystyczny nieład to tam dopiero się odbywa, uwierz mi 😀 I wtedy nietrudno pomylić go z bałaganem., hahaha 😛 Uściski wielkie!

Domi 27 kwietnia, 2016 - 7:07 pm

Koc/ pled cudowny napisz proszę gdzie kupiony

Home on the Hill 27 kwietnia, 2016 - 7:38 pm

W Ikei 🙂

Ooha 28 kwietnia, 2016 - 11:52 am

Ta drewniana podstawka skradła moje serce 🙂

HAART galeria dobrych pomysłów 29 kwietnia, 2016 - 3:23 pm

Fajny pomysł z metalową kratką
Pozdrawiam Hania

Ewelina 1 maja, 2016 - 9:40 am

Zaglądam tutaj od poczatku istnienia bloga.. Baa zaczęłam Was podglądać jeszcze na Majci blogu.. i to jest niesamowite jak z każdym postem potrafisz zaskakiwać. Tyle pięknych ujęć, i niby te same miejsca a za każdym razem zupełnie inaczej odmienione, ach nie mogę się doczekać, gdy swoje 4 kąty będę tak odmieniać. Pozdrawiam i ściskam serdecznie. Proszę trwaj w tym co robisz, bo robisz to wyśmienicie. Buziaki :**

Zostaw komentarz

Drogi Czytelniku, Chcielibyśmy poinformować, iż zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności. W tym dokumencie dowiesz się jakie dane osobowe mogą być przetwarzane oraz w jakim celu to robimy. Znajdziesz również informację jakie prawa przysługują Tobie w związku z przetwarzaniem danych. Aby móc w pełni korzystać z naszej strony, prosimy Ciebie o akceptację naszej Polityki Prywatności. Akceptuję Czytaj więcej